Tisdagen den 13/11

Dagen som har gått upp och ner…

Hejsan!

Jag vet fortfarande inte hur jag mår…

Inte lönt att ta reda på det eftersom ingen frågar hur det är osv, och sen så bryr väl ingen sig heller…
Menmen, jag har det ganska tufft just nu.. :/
Men jag hoppas på en förbättring, om det nu kommer någon..

Ja, ibland så mår man skit, ibland mår man bättre..

Ja, men nu till min dag…
Ja, jag vaknade vid 20 i 8 idag kanske, nej, det gjorde jag inte allt 😛
Det var vid 20 över 7, en stor skillnad..
Cyklade till skolan och dagens första lektion var musik..
Inte mycket gjort där, men det var ingen seriös lektion heller…
Ja, efter det så var det so, och vi började på nytt kapitel..
Efter det så var det svenska, och där började vi också på nytt..
Idrott och bordtennis eller pingis, eller ping bong, ja det har ganska många namn..
Menmen, efter idrotten hände det 😛
Jag råkade elda mitt egna hår..
Jag såg inte ljusen och jag skulle ta grönsaker och så tog det eld..
Jag släckte det direkt, så inga större skador kom..
Menmen, ist senare och ja, där ritade vi kanske mycket på tavlan..
Bilder kommer säkert imorgon .. 🙂
Sen cyklade jag hem och duschade, för mitt hår luktade inte precis så bra..
Och tillslut så var det no lektion..

Ja, sen när jag kom hem så pluggade jag lite..

Och sen vid halv 7 så var det spelarmöte och vi fick reda på våra nya tränare..
Saknas fortfarande en huvudtränare..
Leif och Danne ska sluta som är lite synd, för dom var bra tränare.. 🙂

Ja, och sen var det träning, inte speciellt roligt och stå i mål när det nästan är is på planen..
Menmen, det är sånt man får ta när man står i mål.. 😛

Ja, vid halv 10 så var jag hemma..

Nu ska jag väl dra och sova..

Posted on 13 november 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

