Bloggen finns nu…

överallt..

Ja, googlade nyss eftersom jag inte hade något och göra..
Så såg jag att min blogg finns en hel del på nätet…

Mycket roligt tycker jag själv, eftersom det lockar rätt mycket besökare..
Just nu är vi uppe i 1732 besökare , och det tycker jag är mycket bra… 🙂

Jag har ca 16 besökare om dagen..
Totalt sätt så finns det 159 inlägg i bloggen..

Fortsätt att läsa och kommentera..
Det är alltid roligt när folk är inne och kollar 🙂

Snart är det även dags för en tävling som kommer att läggas ut i bloggen..
Den kommer på torsdag/fredag!

Posted on 12 november 2007, in Info and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

