Torsdagen den 8/11

Ingen nämnd och ingen glömd!!

 

Hejsan..

Ja, som du ser i rubriken så stämmer det verkligen idag..

Ja, den började vid 20 i 8 idag, då jag vaknade..
Vi började idag klockan 8 och dagens första lektion var mentorstid..
Sen var det no, och sen hemkundskap
Bakade idag med Carro, och gjorde bullar..
Sen stack jag hem, för jag pallade inte vara på skolan i 1½ timme..
Sen svenska och sen språkval..
Och till sist musik på elevensval där man stack hem 🙂

Hahaha…

Ja, vid 4 så stack jag hem till Andersson och hjälpte han med sin dator..
Sen medan vi väntade så spelade vi fifa 08 på xbox..
Som jag lekte ut han, jag som aldrig har spelat fifa på xbox 🙂
Vid 6 så var jag hemma..

Och vid 7 så var det dags för träning..
Ja, det regnade ungefär hela träningen..
Sen fick jag en jävla smäll i huvudet, då jag krockade med en annan i laget..

Ja , nu när man kom hem så har man sjukt ont i magen..

Och det finns andra personer som jag inte direkt gillar, inga namn..
Ingen nämnd och ingen glömd!!!!

Ja…

Ska sova nu..
Hejdå!

Posted on 08 november 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

