Tisdagen den 6/11

Tisdag idag faktiskt 😛

Hejsan bloggläsare..

Jag kan börja med att säga Grattis till en kompis som heter Filip Eriksson, som har fått sitt konto öppet igen efter 72 timmars avstäning..
Jag fattar inte att man spammar spelet för att få något sålt, menmen 😛 🙂

Hahahah, nu till dagen..
Ja, jag vet faktiskt inte när jag vaknade idag, eller jo det var vid 07.20 tiden kanske..
Jag duschade, tog på mig , åt o sen kollade mina mail , och sen till skolan..

Ja, dagens första lektion idag var Musik, och idag så spelade vi upp vår låt 🙂
Hockeykören var vårt namn, där följande medlemmar var
Daniel M, Skaren, Niklas och kapellmästare Andreas 🙂 😛

Ja, efter det så var det dags för dagens so lektion..
Ja, teknik gick vi igenom idag med..

Och sen var det Svenska…
VARFÖR?????
Bara för att den andra gruppen gnällde så måste vi byta lärare 😐
Menmen, skit i det..

Sen var det idrott och baket idag..
Ingen kommentar från den lektionen…

IST sen, och syo info igen..

Ja, och sen var det no..
Denna lektionen gick vi igenom något med regnbågen osv..

Och sen stack jag hem 🙂

Fan vad jag mådde skit efter skolan..
Jag fick gå o lägga mig i en timme ungefär..

Ja, jag var tveksam om jag kunde sticka till träningen, men det gick..
Rätt rolig träning idag ..

Jag mår hur bra som helst nu 😛
Rätt konstigt, mådde liksom skit innan och sen så mår jag bättre nu..

Menmen, så är det, men typ jag mår skit annars också..

Men ha de!!

Posted on 06 november 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Men asså jag spamma för jag ville ha sålt saken men ingen ville köpa dem xD

  2. jag va väl inte med på ert jävla musik graj ?!?!?!?! :D:D:D

  3. Nä jag vet , hade skrivit fel, men det är ändrat nu..

Kommentera

