Måndagen den 5/11

Då var det skola igen…

Hejhej!

Ja, då var det skola igen efter 2 veckors ledighet..
Ja, det var både positivt och negativt att komma till skolan igen..

Men jag ska inte gnälla så mycket, det är rätt softig dag på måndagar..
4 lektioner och ja, kan det bli bättre ?
Ja, det kan det, det är för dom jävla rasterna..

Menmen, nu till dagen..

Ja, jag vaknade vid kvart i 8 imorse, och jag kände verkligen att det var skola igen..
Jag var helt seg på morgonen osv..

Vid 10 över 8 så stack jag till skolan, och dagens första lektion var matte..
Ja, asså man fattar inte ett skit när Anna ska gå igenom på tavlan, även om man frågar om hjälp så hjälper det inte så speciellt bra..
Menmen, strax efter matten så var det dags för Idrott..
Basket idag, och jag ägde alla, eller ja, vi säger så säger vissa personer..
Men ja, vissa personer kan fan inte spela, borde fan inte ha varit inne på planet överhuvudtaget..
Menmen, ja, sen var det dags för engelska, och nu ska man tydligen ha uppdelning, i nivåmässigt?

Skit samma vilken grupp man kommer med där..
Ja, sen stack jag o Johan hem till mig, o sen till skolan igen..

Och sen var det no..
Sen skulle vi löka emil, men vi fick läsk o godis istället… 🙂

Hahahaha

Ja, sen var det skytte..
Ja, sköt både rem o stående idag 🙂

Men ska dra!

Posted on 05 november 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

