Fredag , lördag och söndag

Här kommer sammanfattningen…

Hejsan..
Jag börjar med fredagen..
Jag är sjukt trött så jag vet inte om jag stavar 100%igt rätt..

Ja, jag avslutade min praotid under fredagen, och det kan du läsa om i något tidigare inlägg..

Ja, efter att jag hade varit där så åkte jag till Oxievångshallen för att hjälpa till att sätta upp allt inför cupen..
Ja, sen hade jag ett pass under kvällen med Gulli 🙂
Det gäller dömning för dom som inte fattar det (:

Lördag

Ja, där har jag faktiskt inte gjort så mycket..
Oxie IF Cup idag med, och hallen fram till klockan 6..
Sen efter det så åkte jag till Svedala och träffade älsklingen <333333 🙂

Söndag

Ja, sen var mer eller mindre förvirrrad imorse..
Ja, jag vaknade så var klockan på 07.15 på min mobil, och sen när jag startade datorn så var den bara på 06.15, ja, då fick man lägga sig i en timme..

Sen så spelade jag match med våra 93or mot Tyska FC Pommern, vi vann med 4-3..
Efter det så stack jag till hallen, där jag har varit under hela dagen..

Hejdå!

Posted on 29 oktober 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

