På Söndag avgörs allt!

Ja, nu är det mycket snack om Fotbollsallsvenskan..
Vem tar hem guldet???
Kalmar FF, IFK Göteborg och Djurgårdens IF är med och slåss om det..
IFK har störst chans att ta hem det, eftersom dom leder serien.
Djurgården går in i den sista omgången med samma poäng som IFK men med sämre målskillnad..
Kalmar FF då?
Jo, dom ligger 1 poäng efter, och är mycket taggade över att ta hem guldet…

Själv så håller jag på Kalmar, nu i helgen, eftersom jag inte personligen vill ha IFK eller DIF som seriesegrare..
Varför vet jag inte egentligen, men det är bara så .

I sista omgången spelas följande matcher
26

Då enligt spelschemat så har IFK bäst chans att ta hem det..

Må bästa klubb vinna, men jag hoppas så klart på Kalmar! (:

Allt som jag skriver står jag för…

Posted on 25 oktober 2007, in Allsvenskan 2007 and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

