Onsdagen den 24/10

En dag utan rubrik ^^

Hej!

Ja, som ni kanske har sätt, så har jag raderat en hel del i gårdagens inlägg…
Varför vill jag inte avslöja och kommer aldrig att göra det, några vet redan om vad det stod där, men nu kommer det inte ut mer längre..

Menmen..
Jaja, vaknade vid halv 8 idag ..

Vid 5 i 8 så stack jag till Ica, och sen dagens uppgift var att packa upp varor..
Onsdagar är en sån dag då dom får in alla varor i affären ^^

Ja, det tog faktiskt 6 timmar att packa upp ^^
Imorgon börjar man klockan 12, men jag måste till skolan först och hämta saker..

Ja, vid 6 så var det dags för skytte, 185 p. av 200 p. är väl okej?

Jag fick fan bäst resultat av ALLA idag, även av sittande skyttar ^^ HAHAHAHAH

Menmen, så är det när man är bäst (:

Men ska väl sluta skriva nu..

Ha det!!

Posted on 24 oktober 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

