Lördagen den 21/10

MILLIS <333

 

Hej!

Ja, idag så är det lördag ^^

Idag så har jag inte gjort så mycket, eller jo, det kan man säga..

Vid 10 så vaknade jag, och vid halv 1 så stack jag till Oxievångshallen för att döma innecup

Damer och finaler fick jag döma idag..

Vd halv 6 så stack jag hem till Millis <3333
Jag åkte hem vid halv 11 tiden.. :/

Kolla på denna länken.
Där chippen får spö av en 13 åring kille.
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=940627

Ha det!

Posted on 20 oktober 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

