Onsdagen den 17/10

3 månader kvar…

Hej!
Om ni läste i gårdagens skrivning, så mår jag bara skit..
Och här kommer ännu mer, jag mår fortfarande skit….. =/
KOM TILLBAKA 😥

Menmen, nu till dagen…
Vaknade vid halv 8 idag..

Dagens lektioner
*Rådstid
*So
*Engelska
*Språk
*Livskundskap

Ja, sen stack jag hem..
Skytte vid 6 tiden, och extra inkallad i laget idag.. (:
Rem blev det då, eftersom jag inte får skjuta sittande med stöd.. 😦

Menmen, vi losade , men ja, vad gör det?
Jag fick iaf 393 av 400 p

Ja, sen när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket mer..

SAKNAR DIIIIIG , KOM TILLBAKA 😥 😥 😥

Ha det!!

Posted on 17 oktober 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

