Tisdagen den 16/10

KOM TILLBAKA!!!!! 😥

Hej alla!

Som min överskrift är så mår jag faktiskt inte så bra..

Ja, jag vaknade rätt tidigt idag, eller ja, vid halv 8 faktiskt ^^
Dagens lektioner

*Musik – Vår låt äger jo ^^
*So – Teknik
*Svenska –
*Idrott – Skit tråkigt
*IST – Plugg
*Utvecklingssamtal
*No

Sen hämtade jag pengar/matcher från Vången..
Och sen så har jag inte gjort så mycket mer..

Ja, som min ”Rubrik” är så önskar jag att du kommer tillbaka 😥 😥
Inte för det aldrig händer men jag önskar det !! 😥

Ja, allt är skit just nu..
Jag vill inte gå in på det mer…

Ha det!

Posted on 16 oktober 2007, in Dagsnyheter, KOM TILLBAKA!!! and tagged , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Jo, hade man bara kunnat gå bakåt i tiden och sudda i historien hade väl livet varit en dans. Men att önska är fint. Tyvärr är det både ont och gott i att minnas men jag hoppas du mår lite bättre idag (tors när jag skriver detta) och att skiten lättar om än aldrig försvinner helt!
    Kram (som du säkert slingrar dig ur)
    Annika

Kommentera

