Måndagen den 15/10

Skola, Millis, skytte och nu är jag arg…

 

Hej!Ja, min dag började inte som jag ville precis.. =/

Ja, jag började vid 20 över 8, men kom inte till skolan förrän vid 20 i 8 kanske ?
Jo, jag hittade inte mina jävla nycklar så jag kunde ej sticka till skolan..

Men dagens lektioner var följande
*Matte –
*Idrott – DÖ TRÅKIGT!!!
*Engelska –
*No –

Ja, sen har jag varit med Millis <333

Japp, vid 6 tiden så stack millis hem =/
Och jag stack då till skyttet vid 6 tiden..
Sköt faktiskt sittande i rem idag ^^
Det var första gången jag sköt det..

Det gick faktiskt bra, jag fick 381 av 400 för att det är första gången..

Sen har inte mitt nätverk funkat, förutom nu under tiden jag skriver bloggen, så jag har inte hunnit göra något..

Men ha det (:
<333

Posted on 15 oktober 2007, in Dagsnyheter, Skytte and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

