Torsdag den 11/10

Grattis Johan!

 

Hej!Börjar bloggen med att säga grattis till Johan, som faktiskt blir 15 idag (:

Menmen, nu över till något helt annat..
Ja, jag vaknade vid kvart över 7 idag faktiskt..
Ovanligt tidigt för mig att vakna på… (:

Vid 8 så var dagens första lektion..

*Mentorstid –
*No –
*Hemkundskap – Kaka idag..
*Sen hem, för en lång rast (:
*Svenska – Blev klar med min krönika (:
*Språk –
*Musik – Snart är vi klara (: (Elevensval)

Ja, sen så stack jag hem och åt, osv..

Vid halv 6 så åkte jag till Svedala för att träffa Millis (:
En sjukt underbar tjej (:

Jag var faktiskt hemma vid 10 tiden..

Men nu ska jag ta o sova (:
Ha det!

Posted on 11 oktober 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

