Torsdagen den 4/10

Kanelbullensdag!

Hej!
Ja, idag är det torsdag..

Ja, vaknade vid halv 8 idag med, och duschade, tog på mig, sen åt jag , borstade tänderna och sen stack jag faktiskt till skolan..

Haha, dagens lektioner..

Mentorstid – Onödig!
No – Fick tillbaka provet, var sjukt nöjd med G, eftersom provet var sjukt svårt..
Hemkundskap – Lax, när det är kanelbullensdag?
Svenska – Gick igenom nytt..
Språk – Som vanligt..
Elevens val – Hade inget, eftersom jag har det bara varannan Torsdag..

Sen så stack jag hem..

Vid 7 så var det dags för träning..
Målvaktsträning..
Ja, nu har vi uppehåll i 2 veckor..

Sen när jag kom hem så har jag uppdaterat en massa hemsidor..

BÖRJAR 10 IMORGON =)
Ha det!

Posted on 04 oktober 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

