Onsdagen den 26/9


Hej!
Ja, idag är det onsdag, och snart är det helg (:

Menmen, skola idag..
Dagens lektioner..

Råd
So
Engelska
Språk
Matte
Livskundskap

Ja, sen stack jag hem..
Vid 6 så stack jag till skyttet..

Det gick väl bra..

Sen nu vid 11 tiden, får jag reda på att jag och en annan har blivit rejält lurade!!
En hemsida, som bara går upp och upp med priserna hela jävla tiden..
Jaja, måste bara ha en bra ursäkt för detta nu..

Men ska sova!
Hej!

Posted on 26 september 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hoppas att sajten överlever prishöjningarna…Tycker att det är kul å läsa om dina dagar och åsikter. Jag splade match i fredags och issade en straff…slog den pang i krysset så en centimeter eller två lägre hade den varit skitsnygg och ostoppbar!
    Hoppas det gå bättre för er och ha det! Ps Hälsa de andra från oss.
    Kram
    A&P

  2. Vi såg allt fel, det var vi som trodde vi hade blivit lurade, men så var det ej!

Kommentera

