Nu får ni verkligen lägga av!

Ja, jag menar så klart Malmö Fritid!
Det är så himla dåligt att stänga av matcher från Gräsmattorna, bara för det har regnat??

Jag tycker det är mycket dåligt att göra så, man kommer en timme innan matchstart och säger kanske
”Ni får spela på grus”
Ja, det tycker jag inte är okej!

Om nu planerna är så jävla dåliga, VARFÖR fixar dom inte till dom ?!?!?!
Visst, allt kostar pengar, men varför går då inte föreningarna in och hjälper till ?

Jag nämner inga föreningar som detta berör, men kanske bara en varning..
Det är jo såklart en stor fördel att äga sin idrottsplats själv, som Skabersjö IF, tex.
Dom fixar och donar sin plan själv, det kallar jag samarbete!

Men nu gnäller jag inte på något, Malmö Fritid gör sitt jobb, men kanske ibland för gnälliga?

Allt detta jag skriver står jag för såklart !

Posted on 22 september 2007, in Okategoriserade and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

