Fredagen den 21/9


Hej!
Ja, jag kan börja med att jag har börjat få lite engelskbesök i min blogg..
Men för det så börjar jag inte att skriva på engelska.. (:
Haha, men men, jag ser också att dom har gjort om lite här på wordpress.com, som jag får undersöka lite.. (:

Menmen, nu till min dag..
Ja, den har både varit bra och dåligt och ännu mer sämre..

Ja, den började vid halv 8 idag faktiskt..
Ja, dagens lektioner var följande..

Det började med so, ja, där jobbade vi om något tråkigt skit..
Sen var det dagen började …
Idrott stod på schemat och där skulle vi spela rugby..
Ja, det började med uppvärmning där inte alla killar kan skärpa sig!! Typiskt dom som har IG i idrott..

Sen var det match, 5 minuter innan vi slutade så blev jag brutalt tacklad av Skaren, som inte var med meningen..
Där skadar jag min rygg och har fortfarande ont i den.. (23:09)

Sen var det dags för läsning, och därefter Svenska..
Sen var det Matte, ja, sen så stack jag hem…

Sen när jag cyklade hem så tävlade jag mot Emil, han hade sin moppe och jag min cykel, och gissa vem som körde snabbast??
Jo, det var faktiskt jag! (:

Sen så hämtade jag nycklar, och sedan har jag inte gjort så mycket mer..

Jag har spelat Battlefield 2, om ni undrar vad jag har för statistik , så klicka här..

Ja, sen har jag sätt film…
Men ni får ha det bra (:

Posted on 21 september 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

