Tisdagen den 18/9


Hej!
Ja, idag var det Studiedag och då är man ledig, för dom som inte vet (:
Ja, idag så vaknade jag vid 11-12 tiden, det är väl en rätt okej tid för mig..

Ja, idag så har jag gjort en hel del faktiskt..

Ja, det började med att Oxie bladet ringde mig och frågade om jag kunde hjälpa dom med en sak..
Och jag ställde och och cyklade hem till han..

Ja, efter det så var jag med Sandra, och sen stack jag o pappa in och handlade målvaktshanskar till mig (:

Efter det så var det träning, och det var ”rehab” träning idag, dvs att jag cyklade..

Jaja, kom hem vid 9 och var tvungen att göra det sista på SSKF,s hemsida, den skulle nämligen släppas kl 23.00 men nu släpptes den en timme innan, och det var bra tyckte jag!

Och sen tillslut så har jag gjort lite engelska..

Tack o hej leverpastej!

Posted on 18 september 2007, in Dagsnyheter, Fotboll. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

