Söndagen den 16/9


Hej!
Ja, idag är det tyvärr söndag igen, och skola imorgon..
Men sån tur att man har Studiedag på Tisdag 🙂

Dagen idag då?
Jo, vakande vid kvart i 9 faktiskt..
Packade min fotbollsväska och stack ner till IP
Laget bjöd på frukost innan match, så då åt man där..

Ja, match mot Klågerup idag..
Vi vann matchen med 4-2 som vi egentligen kunde ha vunnit med mycket mer..
Menmen, rättvis seger iaf 🙂

Ja, sen har jag inte gjort så mycket mer..

Vid 7 så stack jag ut med Emelie, och vid 9 ungefär så kom jag hem..
Du är faktiskt skyldig mig lite pengar 🙂

Men ska sova nu!
HEJDÅ!

Posted on 16 september 2007, in Dagsnyheter, Fotboll. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

