Torsdagen den 6/9


Hej!
Ja, idag är det torsdag..

Jag vaknade runt 7 tiden idag..
Dagens lektioner var, Mentorstid, Sex o Samlevnad, sen gick brandlarmet.. Efter det så var det hemkunskap, svenska, språk, och sen slutade man..

Vid halv 4 så åkte jag till sjukgymnasten på ICM , för att undersöka mina vader..
En överbelastning hade jag fått…
Jag ska göra 2 olika övningar 1 gång om dagen, sen så ska jag ta det lungt med träningar och skolidrotten, osv…

Ja, sen var det träning, äntligen var det dags för Målvaktsträning, det var länge sen vi hade det senast..

Ja, jag kom hem vid 10 i 10, ska snart sova…

Ha det!

Posted on 06 september 2007, in Dagsnyheter, Fotboll, Oxie IF. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

