Tisdag och Onsdag

Hej!
Ja, tydligen så hade jag glömt att skriva igår…
Jag var så säker på att jag hade gjort det..

Menmen, igår så var det skola, pluggning och träning…

Idag då?

Jo, jag vaknade vid 7 tiden, duschade och åt, tog på mig kläder och stack..
Dagens lektioner, Råd, So, Engelska, Språk, Matte och sen Livskunskap..

Sen så stack jag hem och åt, och därefter ner till IP, för att se på Stadslaget – Något tyskt lag..

Ja, sen har jag inte gjort så mycket mer..

HA det!

Posted on 05 september 2007, in Dagsnyheter, Fotboll. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

