Lördag och Söndag!

Här kommer Lördagen och Söndagens skrivande!
Hej!
Ja, tyvärr så orkade jag inte skriva igår, så dagens och gårdagens inlägg kommer idag..

Lördag

Jag vaknade runt 9 tiden idag..
Vid 10 så skulle jag döma på Oxie IP, och sen vid 11 tiden så skulle jag döma en match till
Dömningen gick bra, och jag var nöjd själv….

Ja, efter dömningen så stack jag hem såklart =)
Började städa, duka, osv. Eftersom pappa fyllde å, så skulle vi ha kalas hemma..
Ja, dom sista gästerna gick hem vid 10 tiden, och då gick jag och la mig, eftersom jag skulle upp och spela boll, rätt tidigt, men det får du läsa om i Söndagens skrivning…

Söndag

Ja, idag har det faktiskt hänt en hel del…
Men jag börjar från början så klart =)

Ja, jag vaknade vid 9 tiden idag, eller ja, faktiskt vid halv 10…
Vid 10 så var det samling nere på Oxie IP och inför dagens match mot Hittarp..
Det öste ner under uppvärmningen och som tur så slutade det regna när matchen skulle dra igång…

Vi vann själva matchen med 2-1 men, ja, jag gjorde ett misstag, men som tur så kom inget mål där..
Ja, deras mål kom på straff och vem som orsakade den säger jag inte, det var inte jag iaf =)
Vi leder serien nu, med 3 poäng, och om vi vinner serien så kvlar vi in till pojk allsvenskan…

Ja, domaren var mycket glad att ge kort, man kunde jo undra om han nyss hade köpt nya kort?
Ja, en j-vla massa kort kom fram, och dom var både rättvisa och orättvisa…

Efter det så stack jag hem , och vilade..
Efter det så stack jag ner till Oxie IP igen , och såg på lokalderbyt mellan Oxie IF och Svedala IF…
Svedala vann med 2-0 och det var dom som hade allt spel, tyckte jag iaf…

Ja, stack hem och åt och därefter så gav jag mig av hem till Günther och såg på AIK – MFF, men tyvärr så vann AIK med 3-1och MFF gjorde en mycket dåligt match, kanske den sämsta sen jag föddes???
Ja, jag ska inte kritisera dom så mycket, det kommer kanse någon annan dag!

Så man kan säga att Söndagen har varit rätt så mycket fotboll idag…

Efter det så stack jag hem , och såg på film..

Nu ska jag väl sova, är grymt trött, och ska upp rätt tidigt imorgon, faktiskt klockan 07.45 HAHA…
Men ha det!

Posted on 26 augusti 2007, in Dagsnyheter, Fotboll, Malmö FF, Oxie IF. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

