Fredagen den 24 Augusti

Hej!

Ja, idag är det äntligen fredag, och det är bara 3 månader till Julafton..
Menmen, vem bryr sig om julen nu?
Skriv en kommentar om du gör det!!

Menmen, nu till något helt annat!
Jag vaknade vid 7 idag..

Och strax innan 8 så stack jag till skolan!
Ja, dagens lektioner var följande

  • Mentorstid
  • So
  • Idrott
  • LÅÅÅÅÅNG RAST!!
  • Sen åt vi lunch
  • ”Läsning”, Syo info!
  • Fotografering, bara klass fotot idag…
  • Och sen ”Matten”, brandlarmet gick och vi fick gå hem =)

Ja, sen stack jag hem till Tariq och hjälpte han med sin dator..
Även tack till Jerry för hjälpen med lite koder.. =)

Ja, vid 6 så var det dags för dömning..
Oxie IF P98 – Malmö FF  2-8

Jaja, sen åt jag Pizza..

Och kvällen avslutades med lite av Tiger Woods PGA Tour..
Inte för jag är så bra golfare men ändå ^^

Haha, ha det!

Posted on 24 augusti 2007, in Dagsnyheter, Fotboll. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Jaha o oxievång är i det gamla vanliga med brandlarm…

    Om du vill lära dig golf hör av dig 😛

    //Jens

Kommentera

