Facebook konto hackat!!!

Ja, det verkar mer eller mindre att mitt Facebook konto har blivit hackat eller något har hänt i alla fall.

Jag tar och loggar in och så kommer denna text upp.

Kontot otillgängligt för tillfället.

Ditt konto är pga. problem med webbsidan för tillfället otillgängligt. Vi räknar med att få problemet löst inom kort. Vänligen try again om några minuter.

Vad ska man tolka när man ser detta?

5 minuter senare kommer jag in, och då ser jag att allt är återställt från början. Dock är alla vänner kvar, men resten är raderad.

Känns precis som mitt konto har blivit hackad eller något annat.

Edit: 10 minuter detta inlägg skickades, så kunde jag logga in och allt var som det skulle igen!

Posted on 30 juli 2010, in meddelande från min mobil/mail and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 93 andra följare

