Skyttesäsongen…

…är igång igen för min del…

Ja, numera är man inte bara aktiv skytt utan även tävlingsadministratör för Stora Skåneserien 09/10.

Mitt jobb är att sätta ihop resultat m.m.
Ska bli skoj om allt görs som det ska :)

Men nu till det andra.

Idag startade jag min skyttesäsong för säsongen 09/10.
Visst, jag hade inte skjutit på hela sommaren och första tävling är redan på lördag ;)

Men jag fick ihop en 50 poängare som jag tycker är skapligt, eftersom det inte går att få mer :)

Mina resultat kan du hitta här under på bilden ;)

DSC01148

Posted on 28 september 2009, in Luftgevär, Skytte and tagged , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. snygga resultat :)
    trodde man sköt på papper…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 93 andra följare

