Guldmedlem…

…hos SF Bio :)…

Idag fick man ett trevligt brev från SF Bio.
Där stod det att man har blivit guldmedlem. :)

Och detta betyder att man kan se filmer före alla de som inte är biomedlem och även 20% rabatt i kiosken :-D

Såhär var brevet.

LastScan

Posted on 03 september 2009, in sf, SF Bio and tagged , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Jag har 1400poäng och någon ska användes innan dec. Om jag blir guldmedlem kan jag förtfarande använda mina poäng i till fribiljetter? eller ska man vara over 1500 poäng hela tiden för att stanna kvar som guldmedlem?

  2. Jag tror att du ska vara över 1500 poäng hela tiden under året för att få guldmedlemskapet.
    Så var det förra året.. men då var det 2200 poäng som man skulle ha, så jag tog inga risker då.. Men jag tror om man har fått 1500 poäng så uppgraderas man till guldmedlem och då kan man börja använda dina poäng. De 1500 finns där hela tiden har jag för mig SFs support sa till mig, men testa och ring till dem.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 93 andra följare

